مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-06سياسي

روز قدس بیانگر اندیشه وحدت اسلامی مقابل زورگویان جهان است


امام جمعه یزد و نماینده مردم دارالعباده در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن روز جهانی قدس گرامی داشتند و این مهم را نماد دور اندیشی امام خمینی(ره) و بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت اسلامی مقابل زورگویان جهان دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در بخشی از پیام مشترک آیت الله محمدرضا ناصری یزدی و آیت الله ابوالقاسم وافی، که به منظور گرامیداشت روز جهانی قدس صادر شده است، آمده: مسأله فلسطین از لحاظ اسلامی برای همه مسلمانان از جمله برای ما یک مسأله اساسی و یک فریضه است .

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این پیام در ادامه افزود: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

روز قدس نه فقط جلوه گاه دفاع از حقوق ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیست غاصب است بلکه نماد همراهی و همدردی با همه مظلومان و مسلمانان جهان در مقابل ستم افکنی زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.

در همین راستا مردم شریف و بزرگوار استان نیز همگام با ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان با گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن سخنان ایشان، آرمان آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس بیانگر اندیشه وحدت اسلامی مقابل زورگویان جهان است

روز قدس بیانگر اندیشه وحدت اسلامی مقابل زورگویان جهان است