مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-06سياسي

سرپرست جدید مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه الزهرا منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا، شقایق زهرایی عضو هیئت علمی گروه روانشناسی به سمت سرپرست مرکز مشاوره، - طی حکمی از سوی رییس دانشگاه الزهرا، شقایق زهرایی به عنوان سرپرست مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا، شقایق زهرایی عضو هیئت علمی گروه روانشناسی به سمت سرپرست مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه منصوب شد.

ملانظری در متن حکم زهرایی با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده ایشان به ضرورت اعمال و اجرای برنامه های راهبردی و پیاده سازی سیاست های کلان دانشگاه اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با استمداد از ایزد منان و تکیه بر تجارب و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه انسانی، ضمن تداوم روند فعالیت های پیشین، تدبیر و همت خویش را در پیشبرد برنامه های عملیاتی به کارگیرد.

رییس دانشگاه الزهرا همچنین در حکمی دیگر، از زحمات و تلاش های خالصانه و صادقانه چراغ مولایی در مدت تصدی ریاست مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه، تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه الزهرا منصوب شد

سرپرست جدید مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه الزهرا منصوب شد