مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-06سياسي

سهم اندک راه های روستایی قم از بودجه


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره تخصیص تنها 10 میلیارد تومان از مجموع پنج هزار میلیارد تومان بودجه به راه های روستایی استان اگفت: وضعیت راه های روستایی قم از نظر وزارت راه و شهرسازی مناسب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، وضعیت راه های روستایی استان و اعتبار تخصیص یافته برای آن در بودجه سال جاری یکی از مباحث مطرح شده در نشست امروز شورای معادن استان بود.

در این باره مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با اشاره به برخی خسارت های وارد شده از تردد ماشین آلات معادن به راه ها و جاده های استان خاطر نشان کرد: 12 محور استان از این مسئله آسیب دیده اند و از این رو نیازمند تأمین منابع برای بازسازی این محورها و البته بازنگری در برخی موارد هستیم.

محمدحسن کلهری سپس به اختصاص پنج هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 1400 برای راه های روستایی توجه داد و اذعان کرد: متأسفانه کمتر از 10 میلیارد تومان از این بودجه برای استان قم اختصاص داده شده، در حالی که تنها دو پروژه جاری ما نیاز به 26 میلیارد تومان اعتبار دارد.

در این باره نماینده مردم قم در با دفاع مناسب از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری کنید.

همچنین در این باره معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: تخصیص این نوع از بودجه ها عمدتا بر اساس جمعیت روستایی و مسافت روستاها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اندک راه های روستایی قم از بودجه

سهم اندک راه های روستایی قم از بودجه