مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-06پزشكي

کشف 4 تن مواد غذایی فاسد در فردیس/27 واحد صنفی پلمب شد


محمدرضا ترابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با تاکید بر لزوم کنترل و نظارت بهداشتی از واحدهای صنفی با هدف حفظ سلامت شهروندان، گفت: در این راستا و در قالب طرح شهید سلیمانی 5 هزار و 660 مورد بازدید از واحدهای صنفی شهرستان در فروردین ماه امسال توسط بازرسان واحد بهداشت محیط، انجام شده است که طی این بازدیدها، 70 مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام و 4 هزار و 79 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه با متخلفان و قانون شکنان در حوزه سلامت مردم مماشات نمی کنیم؛ افزود: در نتیجه این بازدیدها 330 مورد اخطار برای واحدهای صنفی متخلف صادر شده است.

همچنین 33 واحدصنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی، 227 مرکز متخلف برای تعطیلی موقت  پیشنهاد  شده و 27 مورد از مراکز و اماکن متخلف پلمب شدند.

این مقام مسؤول 12 مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، 90 مورد نمونه برداری از آب و هزارو 652 مورد کلرسنجی آب اشامیدنی را از دیگر اقدامات واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس  برای کنترل بهداشت و سلامت  آب مصرفی مردم برشمرد.

وی رعایت ضوابط بهداشتی در مراکز درمانی را به عنوان مهمترین اولویت، مورد تاکید قرار داد و گفت: 74 مورد بازدید از مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تن مواد غذایی فاسد در فردیس/27 واحد صنفی پلمب شد

کشف 4 تن مواد غذایی فاسد در فردیس/27 واحد صنفی پلمب شد