مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-06سياسي

طرح ادعا علیه دولت با انگیزه سهم خواهی از تحولات آینده انجام می شود


طرح ادعا علیه دولت، شخص رییس جمهور یا دفتر ایشان از سوی کسانی که از دولت خارج می شوند، مسبوق به سابقه است.

- یک منبع آگاه گفت: طرح ادعا علیه دولت، شخص رییس جمهور یا دفتر ایشان از سوی کسانی که از دولت خارج می شوند، مسبوق به سابقه است.

در پی طرح برخی ادعاها از سوی یکی از مدیران سابق نهاد ریاست جمهوری در خصوص شرح وظایف و اختیارات مدیران ارشد دولت، یک منبع آگاه در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: طرح ادعا علیه دولت، شخص رییس جمهور یا دفتر ایشان از سوی کسانی که از دولت خارج می شوند، مسبوق به سابقه است و این قبیل اظهارات عمدتا با انگیزه سهم خواهی از تحولات آینده صورت می گیرد.

وی با رد اظهارات مطرح شده درباره اختیارات رییس دفتر رییس جمهور یا اختلاف او با معاون اول رییس جمهور، بیان داشت: از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید، هم در دولت اول و هم در دولت دوم، شرح وظایف و اختیارات همه مدیران ارشد کشور کاملا روشن بوده است و اینگونه اظهارنظرها عاری از صحت و طرح دیرهنگام آن از سوی کسانی که قبلا مسئولیت داشته اند، نشانه عدم صداقت است.

این منبع آگاه تاکید کرد: بموجب قانون وظایف و مسئولیت های روشنی از سوی رییس جمهور به معاون اول رییس جمهور واگذار می شود که آقای دکتر جهانگیری با دقت این امور را در سالهای گذشته انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ادعا علیه دولت با انگیزه سهم خواهی از تحولات آینده انجام می شود

طرح ادعا علیه دولت با انگیزه سهم خواهی از تحولات آینده انجام می شود