مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-06سياسي

مسئله قدس مسئله اسلام و جامعه انسانی است


شیوع ویروس کرونا برنامه ویژه میدانی راهپیمایی قدس را از ما گرفته است اما مسئله قدس صرفاً مسئله یک جغرافیا نیست مسئله اسلام و جامعه اسلام و انسانی است.

- عباس کاظمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت جایگاه قدس شریف اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام حکیم انقلاب اسلامی روز قدس نام گرفت و اهمیت این روز از این باب است که قوائد نفی سبیل دینی ما، در آیات و روایت اهمیت پیوستگی و یکپارچگی دنیا اسلام را منعکس شده است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه بیش از 70 سال می گذرد و بخشی از اسلام مورد تعرض قرار گرفته و خاک این کشور اسلامی غصب و اشغال شده و دنیا یک زخم بزرگی را بر پیکره خود دیده است.

این مسئول ابراز کرد: تلاش ها، راه ها و روش های فراوانی از مذاکره تا مقاومت برای درمان زخم انجام شده است و طی این 70 سال مردم و جوانان فلسطینی و مسلمانان تلاش های بسیاری را برای آزادی قدس انجام داده اند اما در این میان روش های منتهی به مبارزه با شکست همراه شده است.

وی گفت: جوان اول عرب که روزی با شعار آزادی قدس و مبارزه با اشغالگران صهیونیستی وارد میدان شد و مبارزه کرد به مرور زمان از مبارزه خسته شد و تن به مذاکره داد و با کشورهای غربی به ویژه غرب و آمریکا با عنوان اینکه راه آزادی قدس با مذاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله قدس مسئله اسلام و جامعه انسانی است

مسئله قدس مسئله اسلام و جامعه انسانی است