مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-06سياسي

عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به آرمان مسلمانان است


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه عادی سازی برقراری روابط با صهیونیست خیانت به آرمان مسلمانان است گفت: - حجت الاسلام حسین علیی در گفت وگو با خبرنگار در همدان با بیان اینکه آخرین جمعه ماه رمضان در راستای مقابله با استکبار جهانی به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است  اظهار کرد: همان سالهای اول انقلاب زمانی که امام(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند، این موضوع مسئله اول جهان اسلام بود و هنوز هم به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس یادآور اشغالگری ها، جنایت های استکبار و صهیونیست هاست که باعث اندوه هر آزاده ای در جهان می شود گفت: شعار دفاع از قدس تا آزادی آن باید ادامه داشته باشد زیرا دفاع از مردم مظلوم فلسطین یعنی مقابله با استکبار و استثمار.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تبیین فلسفه نامگذاری روز قدس برای مردم به ویژه جوانان را امری مهم برشمرد و گفت: این روز جلوه ای از اتحاد مسلمین در مقابل استکبار جهانی است که به ما می آموزد در مقابل دشمنان خود وحدت داشته باشیم و دشمن را بشناسیم.

وی شناخت واقعی از دشمن را بسیار حائز اهمیت دانست و با بیان اینکه صهیونیست ها اصلی ترین دشمن اسلام هستند افزود: رسانه ها، خواص و اهل بصیرت باید این موضوع را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به آرمان مسلمانان است

عادی سازی روابط با اسراییل خیانت به آرمان مسلمانان است