مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-06پزشكي

ارائه روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشتی و درمانی زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشت و درمان استان زنجان به مردم ارائه می شود.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشت و درمان استان زنجان به مردم ارائه می شود.

پرویز قزلباش بعد از ظهر امروز (16 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه روزانه 43 هزار خدمت در سیستم بهداشت و درمان استان به زنجانی ها ارائه می شود، اظهار کرد: هیچ یک از خدمات بهداشتی و درمانی تعطیل پذیر نیست و واکسیناسیون علیه سایر بیماری ها و واکسیناسیون نوزادان نیز طبق روال سابق انجام می شود.

وی از تزریق روزانه حدود 1500 دُز واکسن کرونا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: برای واکسیناسیون روزانه 2000 نفر باید هم زمان 20 تا 35 نفر واکسن کرونا را تزریق کنند، به همین دلیل به دنبال راه اندازی مراکز همگانی واکسیناسیون در استان زنجان هستیم که هر مرکز به حدود 50 نیروی انسانی نیاز دارد که باید تامین شود.

این مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به ایمنی در برابر بیماری کرونا باید به حدود 600 هزار زنجانی واکسن کرونا تزریق شود، تصریح کرد: هفته آتی طبق تغییر رنگ شهرستان های استان زنجان از لحاظ بیماری کرونا محدودیت های کرونایی اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشتی و درمانی زنجان

ارائه روزانه 43 هزار خدمت توسط سیستم بهداشتی و درمانی زنجان