مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-06پزشكي

کاهش فوتی های کرونایی در زنجان


متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، دو بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار فوتی های کرونا نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است.

- ایسنا/زنجان متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، دو بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار فوتی های کرونا نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار امروز (16 اردیبهشت ماه)، طی 24 ساعت گذشته 307 مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است.

از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون 75 هزار و 393 مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

در حال حاضر 586 بیمار مبتلا به کووید - 19 در بیمارستان های استان بستری هستند که طی 24 ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان های استان زنجان 42 مورد بوده است.

گفتنی است از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان 24 هزار و 879 مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی نیز مورد 8801 رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به 1378 نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی 24 ساعت گذشته در استان زنجان نیز 2 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فوتی های کرونایی در زنجان

کاهش فوتی های کرونایی در زنجان