مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-06سياسي

«قدس» روز وحدت جهانی مسلمان برای محو رژیم صهیونیستی است


مجمع نمایندگان مازندران در مجلس با گرامیداشت روز قدس، آن را روز یکپارچگی و وحدت جهانی مسلمانان برای محو چره کریه و شیطانی رژیم صهیونیستی قلمداد کرده است.

- ، در بیانیه دبیر خانه مجمع نمایندگان در مجلس به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: روز جهانی قدس روز یکپارچگی و وحدت جهانی مسلمانان برای محو چهره کریه وشیطانی رژیم صهیونیستی و نماد همبستگی و اتحاد مسلمین برای تحقق این مهم است.

در ادامه تصریح شده است: ابتکار ارزنده معمار کبیر انقلاب اسلامی امام روح الله در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ثابت کرد که آرمان فلسطین آرمان مشترک و فراموش نشدنی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا است که قلوب دردمند میلیون ها انسان آزاده در این روز به یادماندنی به عشق قدس شریف می تپد و این عشق مقدس هرگز به سردی و خاموشی نخواهد گرایید.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت این روز تاریخی و تاکید بر ضرورت همبستگی مسلمانان جهان و ملت مقاوم و هوشیار ایران اسلامی برای مبارزه بی امان با رژیم سفاک و پلید اشغالگر قدس، آرمان فلسطین را مسئله محوری و راهبردی جهان اسلام و پاسداشت روز قدس را با اهمیت ترین رویداد تاریخی در جهان معاصر می داند و همگام با دیگر ملل آزاده برای تحقق منویات مقتدای بصیر مسلمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قدس» روز وحدت جهانی مسلمان برای محو رژیم صهیونیستی است

«قدس» روز وحدت جهانی مسلمان برای محو رژیم صهیونیستی است