مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-06سياسي

ماجرای حسن آقا و سیرت زیبایش


میزان درصد سوختگی حسن آقا 95 درصد بود و آتش صورت زیبایش را هم از وی گرفت ولی آن چیزی که امروز از این معلم فداکار به یادگار مانده و قطعاً از یاد آن 33 دانش آموز گرفتارشده در حریق نمی رود سیرت زیبایی است که از خود به یادگار گذاشته که نمی توان به سادگی از این مسئله گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، دوازدهم اردیبهشت در تقویم به عنوان روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری نام گذاری شده و در این روز و یا هفته به پاس تلاش های برای این قشر زحمتکش نیست و نمی تواند جوابگوی گوشه ای از زحمات آنان برای نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور باشد، گرچه این روز نمادی برای توجه بیشتر برای معلمان است ولی هرروز را باید روز معلم نامید چراکه چراغ راه کشور به نور وجود آنان روشن است.

حسن امیدزاده یکی از معلمان فداکاری است که در طول دوران خدمت خود برای دانش آموزان نه تنها معلمی دلسوز، بلکه فداکار و تعهدی زیبا داشت و عاشق دانش آموزانش بود و همه آن ها را بسان فرزندان خود می دید نه صرفاً دانش آموزی که چند ساعت برایشان معلم است.

گوشه از فداکاری اش برای دانش آموزان به خطر انداختن جانش برای نجات آنان بود گویی که داشت تمام عمرهای خود را از خطری بیرون می کشد، بخاری نفتی مدرسه دچار حریق شده بود و 33 فرزند خردسالش در میان شعله های آتش هراسان و وحشت زده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حسن آقا و سیرت زیبایش

ماجرای حسن آقا و سیرت زیبایش