مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-06دانش

زمان بازگشایی خوابگاه های دانشگاه ارومیه اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به صدور مجوز از ستاد کرونای استان آذربایجان غربی مبنی بر بازگشایی محدود خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران، - با توجه به صدور مجوز از ستاد کرونای استان آذربایجان غربی خوابگاه های ملکی دانشگاه ارومیه از 18 اردیبهشت ماه 1400 برای سکونت برخی از دانشجویان دایر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به صدور مجوز از ستاد کرونای استان آذربایجان غربی مبنی بر بازگشایی محدود خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران، اینترن ها و اکسترن های دامپزشکی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خوابگاه های ملکی دانشگاه ارومیه از روز شنبه 18 اردیبهشت سال 1400 برای سکونت دانشجویان فوق الذکر دایر است.

براین اساس دانشجویان ارائه درخواست جدید توسط استاد راهنما یا مدیر گروه (تایید فرم الزام حضور دانشجو در دانشگاه) از طریق کارتابل ریاست دانشکده به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی اقدام کنند.

حضور دانشجو در مرکز مشاوره پزشکی دانشگاه و اخذ گواهی مورد تأیید پزشک مربوط الزامی است.

پس از طی مراحل فوق دانشجویان می توانند با در دست داشتن مدارک مذکور در وقت اداری به اداره امور خوابگاه ها مراجعه و نامه معرفی به خوابگاه اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشایی خوابگاه های دانشگاه ارومیه اعلام شد

زمان بازگشایی خوابگاه های دانشگاه ارومیه اعلام شد