مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-06سياسي

امام جمعه یزد هزینه مراسم ترحیم برادر خود را به ستاد دیه اهدا کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، 10 میلیون تومان هزینه مراسم ترحیم برادر خود را به ستاد دیه استان یزد به منظور آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اهدا کرد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری این باره با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه عبادت و بندگی است، اظهار داشت: امیدوارم باقیمانده این ماه مبارک را به غفلت نگذرانیم و بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنیم و استغفار و توبه و دعا را در این ماه مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) توجه ویژه ای به ایتام، خانواده های بی سرپرست و افراد دربند و گرفتار داشت، افزود: بر اساس روایات وقتی کودکان یتیم کوفه به ملاقات حضرت می آمدند و ظرف شیر برایشان می آوردند، حضرت به اهل بیت خود توصیه می کردند که آن را به کسی که در بند شماست (ابن ملجم) بدهید.

ناصری بیان کرد: از این نکته در می یابیم که حضرت علی (ع) در همه دوران زندگی خود همواره به فکر کودکان یتیم، مستمندان، فقرا و افراد دربند و گرفتار بود و عمر خود را صرف خدمت به بندگان خدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این سیره اهل بیت (ع) ماست، افزود: در این ماه که ماه رحمت الهی است، مومنان نباید از بندگان خدا، افراد بی سرپرست یا افرادی که سرپرست آنها در بند و گرفتاری است، غافل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد هزینه مراسم ترحیم برادر خود را به ستاد دیه اهدا کرد

امام جمعه یزد هزینه مراسم ترحیم برادر خود را به ستاد دیه اهدا کرد