مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-06بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: کابینه لاپید، کابینه انتقام از نتانیاهو خواهد بود


یک تحلیلگر صهیونیست بر این باور است که مأمور جدید تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی، کابینه ای تشکیل خواهد داد که برای انتقامگیری از نخست وزیر کنونی این رژیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسئله تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی به یک بحران بزرگ تبدیل شده است؛ به نحوی که صهیونیست ها هنوز موفق به انجام این مسئله نشده اند.

رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه یاییر لاپید ، رییس حزب یش عتید را مسئول تشکیل کابینه کرد.

 این در حالی است که شامگاه گذشته ضرب الاجل تأکید کرد: لاپید که مأمور تشکیل کابینه اسراییل شده و  برای موفقیت در این مأموریت، راه ها به روی او باز است .

سالونیم در انتقاد از سیاست های نتانیاهو تصریح کرد: تمام جنازه های سیاسی که نتانیاهو فکر می کرد آنان را در کنار جاده رها کرده و از خونریزی خواهند مُرد، پس از اینکه لاپید مأمور تشکیل کابینه شد، دوباره زنده شده اند .

وی با بیان اینکه کابینه لاپید، کابینه تغییر نیست، بلکه کابینه ای برای انتقام کامل از نتانیاهوست، خاطر نشان کرد، لاپید امیدوار است کابینه ای تشکیل دهد که بیشترین گستره ائتلاف سیاسی را در خود داشته باشد.

این تحلیلگر صهیونیست بر این باور است که امکان تشکیل کابینه به ریاست لاپید، از سایر احتمالات، منطقی تر است؛ زیرا امروز همه صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: کابینه لاپید، کابینه انتقام از نتانیاهو خواهد بود

تحلیلگر صهیونیست: کابینه لاپید، کابینه انتقام از نتانیاهو خواهد بود