مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-06بين الملل

قدومی: دولت جدید آمریکا دست به هیچ اقدام قابل ذکری در پرونده فلسطین نزده است


نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران گفت: دولت جدید آمریکا نه از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی عقب نشینی کرد و نه سفارت خود را به تل آویو برگرداند بنابراین دست به هیچ اقدام قابل ذکری در پرونده فلسطین و حتی در بسیاری از پرونده .

- نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران گفت: دولت جدید آمریکا نه از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی عقب نشینی کرد و نه سفارت خود را به تل آویو برگرداند بنابراین دست به هیچ اقدام قابل ذکری در پرونده فلسطین و حتی در بسیاری از پرونده های منطقه نزده است که بشود آن را تغییر و یا عدول از سیاست های قلدرمآبانه دولت پیشین تلقی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد قدومی همزمان با فرارسیدن روز قدس، در وبینار قدس شریف، محور همگرایی و وحدت جهان اسلام گفت: افغانستان در طول تاریخ پنجه در پنجه نیروهای استعمارگر انداخته و همچنان برای تحقق امنیت و آرامش کشور متبوع خویش تلاش مستمر دارد.

همچنین درود می فرستم به این ملت غیور و مجاهد که علی رغم همه مشکلات و سختی ها همواره در کنار برادرانشان در فلسطین و قدس حضور داشته و پشتیبان مقاومت فلسطین بوده است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران با بیان اینکه همه ساله در این ایام این سوال در مورد اهمیت روز جهانی قدس مطرح می شود، گفت: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدومی: دولت جدید آمریکا دست به هیچ اقدام قابل ذکری در پرونده فلسطین نزده است

قدومی: دولت جدید آمریکا دست به هیچ اقدام قابل ذکری در پرونده فلسطین نزده است