مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-06سياسي

احتمال حضور رییسی در انتخابات قوت گرفت؟


دیدار برخی اعضای این شورا در هفته های گذشته و مذاکره و رایزنی، آخرین قرائن و شواهد نشان می دهد به احتمال بسیار زیاد رییسی به عرصه انتخابات 1400 وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، عضو شورای وحدت گفت: پس از دیدار برخی اعضای این شورا در هفته های گذشته و مذاکره و رایزنی، آخرین قرائن و شواهد نشان می دهد به احتمال بسیار زیاد رییسی به عرصه انتخابات 1400 وارد می شود.

محمدجواد محمدی نوری روز پنجشنبه درباره حضور ابراهیم رییسی در انتخابات 1400 گفت: پس از دیدار برخی اعضای این شورا در هفته های گذشته و مذاکره و رایزنی، آخرین قرائن و شواهد نشان می دهد به احتمال بسیار زیاد رییسی به عرصه انتخابات 1400 وارد می شود.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه که از محافل نزدیک به رییسی شنیدم و جلساتی که برخی از نهادها و گروه ها با او داشتند، با توجه به وضعیت موجود چاره ای جز اجماع همه اعضای اصولگرایان پیرامون او وجود ندارد.

محمدی نوری افزود: ما در پی رییسی اجماع ساز نیستیم و دنبال رییسی کارآمدی هستیم تا بتواند این فضا را مدیریت کند و وضعیت اجرایی کشور را در شرایط مناسبی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حضور رییسی در انتخابات قوت گرفت؟

احتمال حضور رییسی در انتخابات قوت گرفت؟