مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-06فرهنگي

واکسن هنرمندان پیشکسوت چه می شود؟


مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان این که تا کنون تعداد محدودی از هنرمندان پیشکسوت بالای 80 سال موفق به دریافت واکسن کرونا شده اند، اظهار کرد: - مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان این که تا کنون تعداد محدودی از هنرمندان پیشکسوت بالای 80 سال موفق به دریافت واکسن کرونا شده اند، اظهار کرد: در تلاش هستیم شرایط دریافت واکسن کرونا برای هنرمندان پیشکسوت هرچه سریع تر فراهم شود.

نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت واکسن هنرمندان پیشکسوت با بیان این که نزدیک به 150 نفر هنرمند بالای 80 سال داریم ، گفت: تلاش ما این است که هرچه زودتر واکسن هنرمندان پیشکسوت تزریق شود.

در همین راستا مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام دادیم که با فراهم کردن شرایط رفت و آمد، واکسن این هنرمندان در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت تزریق شود.

او خاطرنشان کرد: وزرات بهداشت هنوز جواب مشخصی به این درخواست ما نداده است و پس از پیگیری نیز این گونه عنوان شد که با توجه به این که تزریق واکسن ممکن است برای برخی از افراد تبعات داشته باشد، بهتر است تزریق حتما در مراکز درمانی انجام شود.

حسینی پور درباره تسهیل شرایط تزریق واکسن کرونا به هنرمندان نیز توضیح داد: در این زمینه با آقای حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن هنرمندان پیشکسوت چه می شود؟

واکسن هنرمندان پیشکسوت چه می شود؟