مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-06سياسي

آذربایجان شرقی در حوزه علم و فناوری سرآمد کشور است


رییس جمهور کشورمان با اشاره به پتانسیل ها و قابلیت های بالای حوزه فناوری و دانش در آذربایجان شرقی گفت: این استان در حوزه علم و فناوری سرآمد کشور است.

- ، حجت الاسلام حسن روحانی قبل از ظهر امروز پنج شنبه در ارتباط تصویری با محل برگزاری آیین افتتاح بزرگترین واحد تولید کننده بردهای الکترونیکی کشور که توسط یک شرکت دانش بنیان در تبریز به بهره برداری رسید، گفت: تبریز و آذربایجان شرقی همواره در عرصه های مختلف کشور از اهمیت خاص و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و جزو افتخارات ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز نیز شاهد هستیم این استان در بخش علم، دانش و فناوری سرامد کشور است و برای همین منظور از تمامی فعالان دانشگاهی، اساتید و دانشجویان و مدیران شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری قدردانی می کنیم.

روحانی با تاکید بر اینکه شاهد تحول بزرگی در زمینه نوآوری در کشورمان هستیم، گفت: در زمینه نوآوری جهانی ایران از رتبه 104 به 68 جهان رسیده است.

رییس جمهور با بیان اینکه دانشگاه ها در مسیر خودکفایی و رشد و توسعه قرار دارند، گفت: امروز علاوه بر بزرگترین واحد تولید کننده بردهای الکترونیکی کشور، هفت پروژه دیگر در حوزه پارک علم و فناوری در استان های مختلف به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی در حوزه علم و فناوری سرآمد کشور است

آذربایجان شرقی در حوزه علم و فناوری سرآمد کشور است