مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-06حوادث

آتش نشانان پایتخت در آتش کرونا/ واکسن چه زمانی به آتش نشانان می رسد؟


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره آمار ابتلا به کرونا و واکسیناسیون آتش نشانان همچنین سرانجام آزمون استخدامی در آتش نشانی ارائه داد.

- خبرگزاری فارس گروه شهری: تهران یکی از کلانشهرهایی است که به دلیل وسعت و جمعیت در معرض حوادث مختلف قرار دارد و روزانه تقریبا از حادثه حریق در امان نیست.

مدیران آتش نشانی می گویند روزانه حداقل 250 و حداکثر 500 عملیات توسط آتش نشانان پایتخت انجام می گیرد و میانگین رسیدن حضور نیروهای آتش نشانی بر صحنه حوادث بر اساس استانداردهای جهانی است.

اما کرونا این روزها حال آتش نشانان را مکدر، آنان را گرفتار و ماموریت هایشان را مضاعف کرده است ولی هنوز خبری از واکسیناسیون آنها نیست و این موضوع گلایه آنها را به همراه داشته است.

تهران در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و بسیاری اصناف تعطیل و تعداد زیادی از کارمندان ادارات مختلف هم دورکار شده اند ولی کار آتش نشانان تعطیلی ندارد و 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شهروندان در زمان حوادث اند.

کرونا این قشر را هم درگیر کرده و ماموریت هایشان را چندین برابر،  آتش نشانان از مهری برخی مسوولان گلایه دارند و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند.

درباره موضوعات مختلف در آتش نشانی پایتخت از جمله آمار مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از این بیماری، واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان پایتخت در آتش کرونا/ واکسن چه زمانی به آتش نشانان می رسد؟

آتش نشانان پایتخت در آتش کرونا/ واکسن چه زمانی به آتش نشانان می رسد؟