مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-06سياسي

آزادی قدس؛ هدف بزرگ نیروی قدس سپاه/ حضور نیروی قدس در منطقه شرعی است


نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه قدس و مشاور سردار قاآنی گفت: حضور نیروی قدس در سطح منطقه و بین الملل صرفاً یک حضور ابتدایی و انتخاب از ناحیه خودش نیست.

- نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه قدس و مشاور سردار قاآنی گفت: حضور نیروی قدس در سطح منطقه و بین الملل صرفاً یک حضور ابتدایی و انتخاب از ناحیه خودش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سعادت به مناسبت روز جهانی قدس در مورد نقش و ضرورت وجود نیروی قدس سپاه، آزادسازی قدس شریف و فلسطین را دو هدف بزرگ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سعادت با اشاره به چرایی ضرورت وجود انقلاب اسلامی گفت: یکی از عوامل و انگیزه های انقلاب اسلامی، حمایت از مظلومان و ستمدیدگان بوده و اساساً انقلاب اسلامی یک انقلاب ضدّ ظلم و ستم است.

وی خاصیت وجودی انقلاب اسلامی را یاری مظلومان و ستمدیدگان خواند و افزود: ما امروز بر اساس حدیث شریف نبوی (ص) که فرمودند هر کسی به امور مسلمانان اهتمام نورزد مسلمان نیست ، مهم ترین امر مسلمانان را مسئله قدس و فلسطین می دانیم و از این موضوع نباید هیچ وقت غافل شویم.

نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه قدس، لازمه ی حمایت از ستمدیدگان و قدس را وجود یک سازمان و تشکیلاتی برای حمایت و دفاع از امور مظلومان دانست و گفت: مقام معظم رهبری در زمانی که ولایت امر مسلمانان را عهده دار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی قدس؛ هدف بزرگ نیروی قدس سپاه/ حضور نیروی قدس در منطقه شرعی است

آزادی قدس؛ هدف بزرگ نیروی قدس سپاه/ حضور نیروی قدس در منطقه شرعی است