مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-06دانش

شأن معلمی چه اقتضا می کند


زهرا قدسی؛ * به مناسبت شهادت مظهر عدالت، به مناسبت روز معلم و تلنگری به کسانی که می خواهند شغل انبیاء را به عنوان یک معلم دانشگاهی داشته باشند.

- یکی از مشکلاتی که مردم در نظام های تصمیم گیری از آن رنج می برند موضوع تعارض منافع است و این مسئله درباره تعدادی از اعضای هیئت علمی تأثیرگذار و تصمیم ساز در کشور به جایی رسیده که می توان به آن فزون طلبی اطلاق کرد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-زهرا قدسی؛ * به مناسبت شهادت مظهر عدالت، به مناسبت روز معلم و تلنگری به کسانی که می خواهند شغل انبیاء را به عنوان یک معلم دانشگاهی داشته باشند.

یکی از مشکلاتی که مردم در نظام های تصمیم گیری از آن رنج می برند موضوع تعارض منافع است و این مسئله درباره تعدادی از اعضای هیئت علمی تأثیرگذار و تصمیم ساز در کشور به جایی رسیده است که می توان به آن فزون طلبی اطلاق کرد که مصداق های آن در متن زیر آمده است: 1.

در آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی با حفظ شأن و جایگاه یک عضو هیئت علمی او باید 40 ساعت در مؤسسه حضور داشته باشد و به وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی محوله بپردازد.

2.

در همان آیین نامه، استفاده از خدمات او به عنوان عضو هیئت علمی در سایر مؤسسات را منوط به اجازه و در برخی موارد اطلاع مؤسسه محل استخدامش می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شأن معلمی چه اقتضا می کند

شأن معلمی چه اقتضا می کند