مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-06بين الملل

دیدار ولی عهد ابوظبی با همتای سعودی در جده


ولی عهد ابوظبی در سفری به عربستان سعودی با ولی عهد این کشور در جده دیدار و درباره تحولات منطقه ای گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی روز چهارشنبه (دیروز) در جده با محمد بن سلمان بن عبدالعزیز همتای سعودی خود دیدار و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

در این دیدار روابط دوجانبه، همکاری های مشترک در زمینه های مختلف، راهکارهای توسعه این روابط و تحولات منطقه ای و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

بن زاید در حساب توییتری خود با اشاره به دیدارش با محمد بن سلمان نوشت: درباره پاره ای مسائل منطقه ای و بین المللی، گسترش همکاری برای مقابله با چالش ها و تقویت ثبات در منطقه بحث و تبادل نظر کردیم .

  در این نشست ترکی بن محمد بن فهد بن عبدالعزیز وزیر مشاور دولت سعودی، خالد بن سلمان بن عبدالعزیز معاون وزیر دفاع، فیصل بن فرحان بن عبدالله وزیر خارجه و تعدادی دیگر از مسئولان سعودی و نیز طحنون بن زاید آل نهیان مشاور امنیت ملی، علی الشامسی معاون دبیر کل شورای عالی امنیت ملی و نهیان بن سیف آل نهیان سفیر امارات در ریاض حضور داشتند.

به جزییات گفت وگوهای ولی عهد ابوظبی با همتای سعودی خود اشاره ای نشده است اما سفر بن زاید به عربستان پنج روز پس از سفر وزیر خارجه این کشور به ابوظبی و دیدار با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ولی عهد ابوظبی با همتای سعودی در جده

دیدار ولی عهد ابوظبی با همتای سعودی در جده