مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-06سياسي

ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در اصفهان آغاز شد


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ثبت نام متقاضیان برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از 13 اردیبهشت آغاز شده است.

- حمید بخشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اظهار داشت: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی، همخوانی و همسرایی قرآن کریم در دو گروه برادران و خواهران بالای 18 سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه برای ثبت نام از متقاضیان این دوره از مسابقات از 13 اردیبهشت آغاز و تا 13 خرداد ادامه دارد، تصریح کرد: متقاضیان باید توجه داشته باشند که این زمان تمدید نخواهد شد.

لزومی به مراجعه به ادارات برای ثبت نام مسابقات قرآن نیست رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه متقاضیان باید با مراجعه به سایت http://iranquran.

ir/ برای ثبت نام در این دوره مسابقات اقدام کنند، ابراز داشت: متقاضیان نباید به ادارات مراجعه کنند چرا که هیچ گونه ثبت نام دستی برای این دوره از مسابقات انجام نخواهد شد.

بخشی با بیان اینکه نواحی یک و دو اصفهان منطقه یک، کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود منطقه دو، نجف آباد و تیران و کرون منطقه سه، خمینی شهر، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در اصفهان آغاز شد

ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در اصفهان آغاز شد