مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-06سياسي

برخی جریانات سیاسی از مذاکرات استفاده تبلیغاتی می کنند


نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با بیان اینکه مجلس نوعاً به این نوع مذاکرات خوش بین نیست، گفت: برخی جریانات سیاسی از مذاکرات استفاده تبلیغاتی می کنند.

- در رابطه با دیدگاه مجلس نسبت به روند مذاکرات اظهار داشت: اصلی ترین مذاکرات برجام بود و هیچ آورده ای نداشت چه برسد به این مذاکرات که وصله برجام است.

وی به استفاده تبلیغی مذاکرات اشاره کرد و افزود: برخی از جریانات این مذاکرات را به جنبه تبلیغاتی کشانده اند اما اصل مذاکرات دستاوردی نداشته است.

حق وردی به فایل صوتی ظریف وزیر امورخارجه نیز پرداخت و در این باره گفت: در کارتابل نمایندگان مجلس نسبت به موضوع فایل صوتی ظریف دو مورد استیضاح قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: موضع به مسئولین بهداشت و درمان شهرستان کمک بزرگی کرده است همچنین بیمارستان شهرستان ملارد در مرحله تجهیز است و همزمان با تکمیل عملیات ساختمانی تجهیز نیز انجام می گیرد و بیمارستان امام خمینی شهریار نیز پیشرفت خوبی داشته است و با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم هر چه سریع تر به مرحله بهره برداری برسد.

حق وردی در ادامه تصریح کرد: در شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار انشعابات تکمیل شده و واگذاری های زمین در حال انجام است و آب به شهرک صنعتی ملارد نیز تخصیص داده شد و مشکل مجوز قانونی شهرک صنعتی نیز حل شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جریانات سیاسی از مذاکرات استفاده تبلیغاتی می کنند

برخی جریانات سیاسی از مذاکرات استفاده تبلیغاتی می کنند