مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-06سياسي

راهکارهای جدید برای کاهش مخاطرات حیات وحش برای پروازها در مهرآباد


کمیته مدیریت حیات وحش با موضوع بهسازی باند 29 چپ و کاهش خطرات حیات وحش در زمان استفاده از باند 29 راست فرودگاه بین المللی مهرآباد تشکیل شد.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه که با هدف اقدامات انجام شده در زمینه کنترل مخاطرات حیات وحش تشکیل شد، نماینده دفتر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده پایگاه شهید لشگری و همچنین سازنده مترسک های الکترونیکی برای دفع پرندگان حضور داشتند.

بررسی میزان اثربخشی اقدامات و تصمیمات قبلی درباره کنترل حیات وحش به ویژه برنامه زنده گیری سگ های ولگرد و انتقال به کمپ شهرداری و همچنین تأثیرات سیستم مترسک الکترونیک در دفع پرندگان از سطوح پروازی و کاهش برخورد پرندگان با پروازها، و تدابیر لازم برای استفاده از باند 29 راست، اصلی ترین محورهای این جلسه بودند.

در این نشست ضمن تاکید بر مصوبات کمیته حیات وحش، مقرر شد برخی از اقدامات و فعالیت های جدید نیز در دستور کار بخش های مختلف فرودگاه مهرآباد و همچنین شرکت ها و نهادهای مستقر در این فرودگاه قرار گیرد.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به کنترل مبادی ورودی و خروجی وحوش چهارپا به سطوح پروازی و تصمیم گیری در چینش جدید مترسک ها به منظور کاهش میزان ورود پرندگان به محدوده باند 29 راست اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای جدید برای کاهش مخاطرات حیات وحش برای پروازها در مهرآباد

راهکارهای جدید برای کاهش مخاطرات حیات وحش برای پروازها در مهرآباد