مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-06اقتصادي

خرید، فروش و قیمت بتونیر یا میکسر بتن


همان گونه که می دانید، ساخت سازه های بتنی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است به گونه ایی که امروزه بیشتر ساختمان در سطح کشور ما از نوع ساختمان بتنی هستند.

- بنابراین به صورت کلی ساخت و ساز در همه جای کشور ما با بتن ارتباط دارد و به همین دلیل همیشه به دنبال بهترین راه برای ساخت بتن در کارگاه های ساخت و ساز و .

هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت نیکاکورپ، این شرکت یکی از بزرگ ترین تولید کننده و تامین کننده ماشین آلات ساختمانی است که در سال پیشرفت تولید اقدام به فعالیت گسترده کرده است لطفا برای تهیهمیکسر بتن با کارشناسان ما در نیکاکورپ تماس بگیرید.

بتونیر چیست؟ قبل از آن که به تعریف بتونیر بپردازیم، باید بیان شود که برای ساخت بتن از سیمان و سنگدانه (شن و ماسه) و آب استفاده می شود.

که تمامی این مواد با یک دیگر ترکیب می شوند (با نسبت های مشخص) و بتن را تشکیل می دهند، هم چنین باید اشاره داشت که علاوه بر مواد نام برده شده از مواد افزودنی دیگر نیز به ترکیب اضافه می نماید.

برای ترکیب کردن تمامی این مواد و ساخت بتن، به یک تجهیز بسیار مهم به نام بتونیر نیاز داریم.

بتونیر با هم زدن و ترکیب کردن تمامی مواد می تواند بتن را درست کند، در واقع می توان اذعان داشت که بتونیر به عنوان یک مخلوط کن به حساب می آید و برای ساخت بتن در مقادیر کم از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید، فروش و قیمت بتونیر یا میکسر بتن

خرید، فروش و قیمت بتونیر یا میکسر بتن