مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-06سياسي

انتفاضه خواب را از صهیونیست ها گرفته است/ سیاست های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز جهانی قدس را فرصتی بزرگ برای نمایش قدرت جهان اسلام برابر صهیونیسم غاصب توصیف و اعلام کرد: انتفاضه خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است.

- ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این یوم الله را فرصتی بزرگ برای نمایش قدرت جهان اسلام در برابر نظام استکبار و صهیونیسم غاصب دانست و اعلام کرد: ان شاء الله در آینده ای نزدیک جهانیان نظاره گر جشن آزادی قدس شریف خواهند شد.

در این بیانیه آمده است: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی -عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با تدبیری حکیمانه با هدف زنده نگاه داشتن آرمان مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند؛ روزی که جهان اسلام یکپارچه برضد رژیم نامشروع اسراییل می خروشد و ندای آزادی قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتفاضه خواب را از صهیونیست ها گرفته است/ سیاست های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد

انتفاضه خواب را از صهیونیست ها گرفته است/ سیاست های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد