مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-06ورزشي

مرد المپیکی ورزش قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی


دارنده مقام سوم و نشان برنز پیکارهای سال 2019 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان دنیا به عنوان تنها نماینده قم از جمعه در اردوی جدید تیم ملی حضور می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کشتی گیری که سال 2019 در اوج جوانی اما با انگیزه و انرژی فوق العاده زیاد نظر محمد بنا سرمربی مطرح تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان را به خود جلب کرد و مجوز همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی نور سلطان قزاقستان را به دست آورد، علیرضا نجاتی است.

این کشتی گیر جوان و پرافتخار در وزن 60 کیلوگرم دوبنده تیم ملی را در رقابت های جهانی دو سال قبل بر تن کرد و با کشتی های بسیار زیبا و حساب شده در نهایت به مقام سوم و نشان برنز دنیا دست یافت، مسابقاتی که انتخابی المپیک توکیو نیز محسوب می شد و نجاتی سهمیه این مسابقات را با شایستگی به دست آورد.

حالا مرد المپیکی کشتی فرنگی قم به عنوان تنها فرنگی کار قمی در اردوی جدید تیم ملی حضور دارد، اردویی که طبق برنامه ریزی به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تشکیل می شود و ملی پوشان تا 26 همین ماه تمرینات خود را پیگیری می کنند.

این نهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی است که در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم با حضور کشتی گیرانی از استان های خوزستان، قم، فارس، مازندران و تهران برگزار می شود و خوزستان با هفت کشتی گیر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد المپیکی ورزش قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی

مرد المپیکی ورزش قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی