مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-06سياسي

اشتغال 80 درصد از مددجویان زندان ها در دستور کار دادگستری فارس


رییس کل دادگستری فارس از اشتغال 80 درصد از مددجویان زندان های استان به جهت استفاده از ظرفیت های قانونی کاهش جمعیت کیفری و پایش زندانیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با هدف اشتغال هر چه بیشتر مددجویان زندان، استفاده از ظرفیت های قانونی کاهش جمعیت کیفری و پایش زندانیان نشستی از سوی رییس کل دادگستری استان فارس و با حضور معاونین قضایی استان، دادستان عمومی و انقلاب شیراز و .

برگزار شد.

رییس کل دادگستری فارس در این نشست با تسلیت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و بهره برداری معنوی از شب های پر فیض قدر بر اهمیت موضوع اشتغال زندانیان و  اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی  هر چه بیشتر در جهت اشتغال مددجویان  درون و برون زندان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به این که در سال گذشته اشتغال 54 درصد از محکومین زندان های استان فارس محقق شده است بر برنامه ریزی و هدف گذاری اشتغال 80 درصدی مددجویان زندان استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 1700 نفر قرار داد اشتغال به کار در خارج از زندان داشته و برخی از شرکت های خصوصی نیز برای اشتغال  و به کار گیری 500 نفر دیگر از مددجویان زندان های فارس اعلام نیاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 80 درصد از مددجویان زندان ها در دستور کار دادگستری فارس

اشتغال 80 درصد از مددجویان زندان ها در دستور کار دادگستری فارس