مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-06سياسي

بیش از 33 هزار صندوق الکترونیک در انتخابات استفاده می شود


بیش از 33 هزار صندوق الکترونیک در کشور استفاده می شود که تا الان بیش از 25 هزار صندوق به روزرسانی شده و تا هفته آتی تمام دستگاه ها تجهیز و آماده روز انتخابات می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در جریان بازدید از کارگاه آماده سازی تجهیزات الکترونیکی انتخابات کشور، با تشریح این موضوع که رویکرد وزارت کشور, متمرکز بر تقویت زیرساخت های الکترونیکی در امر خطیر برگزاری انتخابات است، گفت: امروز زیرساخت های الکترونیک خوب و قابل توجهی در کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک برقرار شده است.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته با هیئت نظارت مرکزی مجلس در خصوص برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در برخی کلانشهرها و شهرهای کشور، افزود: در انتخابات پیش روی شوراها در کلانشهرها به جز تهران، مراکز استان ها و تعدادی از شهرها از صندوق الکترونیک استفاده می شود.

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امروز از نزدیک در جریان آخرین وضعیت به روز رسانی دستگاه های صندوق الکترونیک قرار گرفته ایم، تشریح کرد: خوشبختانه روند کار مثبت و رو به جلو است.

عرف خاطر نشان کرد: بیش از 33 هزار صندوق الکترونیک در کشور استفاده می شود که تا الان بیش از 25 هزار صندوق به روز رسانی شده و امید داریم تا هفته آتی تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 33 هزار صندوق الکترونیک در انتخابات استفاده می شود

بیش از 33 هزار صندوق الکترونیک در انتخابات استفاده می شود