مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-06سياسي

اینقدر چهره دموکرات ها را بزک نکنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سارا هوشمندی طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت:عطش شگفت انگیز دولت و وزارت امور خارجه برای انعقاد یک شبه توافق - و نه توافق- در مذاکرات برجامی وین کماکان ادامه دارد.

- مردم کشورمان، یک بار ثمره بزک کردن چهره جان کری و وندی شرمن را در مذاکرات اولیه برجام مشاهده کرده اند.

آیا این بار نوبت بزک کردن بایدن، سالیوان و بلینکن است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سارا هوشمندی طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت:عطش شگفت انگیز دولت و وزارت امور خارجه برای انعقاد یک شبه توافق - و نه توافق- در مذاکرات برجامی وین کماکان ادامه دارد.

آنچه برای دولت اصالت و موضوعیت دارد، چینش صحیح ارکان، اضلاع و مولفه های حداقلی تشکیل دهنده یک توافق نیست بلکه اعلام واژه توافق طی هفته های آینده است.

یک- مواضع اخیر جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا درباره آنچه طی روز های اخیر در وین گذشته است، بسی قابل تامل است: مذاکرات هسته ای در وین فعلا در وضعیت نامشخصی قرار گرفته و نمی توان پیش بینی کرد به یک توافق جدید بینجامد.

مذاکرات در این مرحله در جریان است و همه طرف ها از جمله ایرانی ها تمایل دارند گفتگو ها ادامه یابد، بنابراین مذاکرات به صورت جدی پیش می رود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینقدر چهره دموکرات ها را بزک نکنید!

اینقدر چهره دموکرات ها را بزک نکنید!