مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 23:302021-05-05بين الملل

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی می داند که سرنوشتش نابودی است


سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که محور مقاومت همواره در کنار مردم فلسطین و آرمان فلسطین قرار گرفته و از سوی دیگر بحران های عمیق داخلی در رژیم صهیونیستی عوامل مثبتی است که باعث می شود مسئولیت ما نیز سنگین تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی می داند که سرنوشتش نابودی است و این محور مقاومت است که آینده منطقه را رقم خواهد زد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شبکه المیادین و در قالب برنامه المنبر الموحد به مناسبت روز جهانی قدس به سخنرانی پرداخت و گفت که باید صادقانه و شجاعانه موضع خود را در برابر آرمان فلسطین اعلام کنیم.

او تأکید کرد که مجموعه ای از تحولات موجب شده است تا مسئولیت عظیمی بر گردن همگان احساس شود و امروز جوانان فلسطینی را می بینیم که ایستادگی می کنند و مردم فلسطین امروزه موضع ثابت خود در قبال فلسطین و مقاومت را اعلام می کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: سخن برخی درباره اینکه فلسطینی ها دست از آرمان و سرزمین خود کشیده اند، افتراء در حق آنان است.

حوادث اخیر به خوبی نشان داد که مردم فلسطین پایبند به حقوق خویش هستند و از آن دست برنداشته اند و این موضوع مسئولیت امت اسلامی را برای یاری آن ها سنگین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی می داند که سرنوشتش نابودی است

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی می داند که سرنوشتش نابودی است