مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 22:502021-05-05بين الملل

اروپا شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را غیرقانونی خواند


اتحادیه اروپا با تکرار مواضع خود در قبال شهرک سازیهای اسراییل در اراضی اشغالی، این ساخت و سازها را «غیرقانونی» خواند و تصریح کرد که تغییر در مرزهای پیش از سال 1967 را به رسمیت نمی شناسد.

- ، مقامات رژیم صهیونیستی به تازگی از قصد خود برای ساخت 540 واحد مسکونی جدید در هارحوما خبر دادند؛ پروژه ای که اجرای آن، بیت المقدس شرقی را از بیت اللحم جدا کرده و روند گفتگوهای آینده برای دستیابی به یک راه حل دو دولتی مطابق با پارامترهای مورد توافق بین المللی را به شدت تضعیف می کند.

اتحادیه اروپا در واکنش به این خبر و در بیانیه ای که در وب گاه رسمی این اتحادیه منتشر شد، بار دیگر موضع خود را تکرار و اعلام کرد که تمام شهرک سازی ها در اراضی اشغالی فلسطین طبق قوانین بین الملل غیرقانونی است و این اتحادیه هرگونه تغییر در مرزهای پیش از سال 1967 را به رسمیت نمی شناسد.

در این بیانیه، اتحادیه اروپا بار دیگر از رژیم صهیونیستی خواست تا ساخت این شهرک ها را متوقف کرده و تصمیم های اخیر خود را به عنوان یک موضوع فوری لغو کند.

اتحادیه اروپا همچنین افزایش روند اخراج و تخریب منازل (فلسطینیان) در سرتاسر فلسطین اشغالی به ویژه گسترش این وضعیت در شیخ جراح و سیلوان در بیت المقدس شرقی و همچنین تخریب احتمالی ساختمان ها در روستای فلسطینی الولجه را هشدارآمیز خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را غیرقانونی خواند

اروپا شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را غیرقانونی خواند