مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 21:002021-05-05اقتصادي

تعیین عاملین منتخب فروش سیمان در اهواز برای ساماندهی بازار


در راستای تاکید بر اجرای دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی بازار مصالح ساختمانی، در حدود 20 نقطه از اهواز از میان عاملین معتمد و شناخته شده انتخاب کرده ایم که به صورت مستمر سیمان از فازهای تولیدی در اختیار آن ها قرار .

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صمت خوزستان گفت: در راستای تاکید بر اجرای دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی بازار مصالح ساختمانی، در حدود 20 نقطه از اهواز از میان عاملین معتمد و شناخته شده انتخاب کرده ایم که به صورت مستمر سیمان از فازهای تولیدی در اختیار آن ها قرار داده شود و از طریق این عاملین، هر پاکت سیمان با قیمت مصوب 36 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

امیرحسین نظری در خصوص قیمت مصالح ساختمانی، اظهار کرد: متاسفانه در یک ماه گذشته نابسامانی هایی در بحث مصالح ساختمانی مخصوصا سیمان به وجود آمد.

دلایل مختلفی در این خصوص وجود دارد که آن ها را رصد خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در راستای تاکید بر اجرای دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی بازار مصالح ساختمانی، در حدود 20 نقطه از اهواز از میان عاملین معتمد و شناخته شده انتخاب کرده ایم که به صورت مستمر سیمان از فازهای تولیدی در اختیار آن ها قرار داده شود و از طریق این عاملین، هر پاکت سیمان با قیمت مصوب 36 هزار تومان به مصرف کنندگان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین عاملین منتخب فروش سیمان در اهواز برای ساماندهی بازار

تعیین عاملین منتخب فروش سیمان در اهواز برای ساماندهی بازار