مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-05سياسي

1200سبدکالا در مناطق محروم سیستان توزیع شد


فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی(ع) سیستان وبلوچستان گفت: سپاه به عنوان نهادی مردمی جایگاه ویژه ای در میان مردم استان دارد و توانسته همپای مردم برای رفع محرومیت و مشکلات مناطق محروم در استان گام های خوبی بردارد که توزیع 1200سبدکالا .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی(ع) سیستان وبلوچستان گفت: سپاه به عنوان نهادی مردمی جایگاه ویژه ای در میان مردم استان دارد و توانسته همپای مردم برای رفع محرومیت و مشکلات مناطق محروم در استان گام های خوبی بردارد که توزیع 1200سبدکالا در مناطق محروم سیستان در همین راستا صورت گرفته است.

سرهنگ داوود شهرکی در گفت و گو با ایسنا افزود: طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر رفع مشکلات مردم مناطق محروم در استان انجام شده و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات درقالب ارائه تسهیلات از قبیل دندان پزشکی، پخت غذا توزیع سبد کالا و ماسک و ضد عفونی کننده توسط تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام وهمکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مردم محروم منطقه سیستان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200سبدکالا در مناطق محروم سیستان توزیع شد

1200سبدکالا در مناطق محروم سیستان توزیع شد