مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:502021-05-05بين الملل

واکنش ترامپ به محرومیت از فیس بوک


رییس جمهور سابق آمریکا ساعاتی بعد از اعلام تصمیم فیس بوک درباره ادامه محرومیت وی، این شبکه اجتماعی، توییتر و گوگل را فاسد خواند و گفت آن ها باید هزینه سیاسی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا ساعاتی بعد از اعلام ادامه تعلیق حسابش در فیس بوک، به تندی به این تصمیم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، او غول های فناوری را به خفه کردن آزادی بیان در آمریکا متهم کرد و گفت: کاری که فیس بوک، توییتر و گوگل انجام داده اند کاملاً شرم آور است و مایه خجالت کشور ماست.

آزادی بیان از رییس جمهور ایالات متحده گرفته شده، زیرا دیوانگان چپ افراطی از حقیقت واهمه دارند، اما حقیقت بهرحال آشکار خواهد شد، بزرگ تر و قوی تر از هر زمان دیگری در گذشته.

وی افزود: مردم کشور ما تحمل نخواهند کرد! این شرکت های شبکه های اجتماعی فاسد باید هزینه سیاسی بپردازند و نباید هرگز دوباره به آن ها اجازه داده شود روند انتخاباتی ما را تخریب و قربانی کنند.

مایک پامپئو وزیر خارجه دولت وی هم در واکنشی توییتری، در این خصوص نوشت: آزادی بیان ما در آمریکا مورد حمله قرار گرفته است.

این نباید موضوعی حزبی باشد—اما، متاسفانه، چپ فقط در صورتی از آزادی بیان حمایت می کند که گفته های شما با ایدئولوژی لیبرال آن ها هم جهت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به محرومیت از فیس بوک

واکنش ترامپ به محرومیت از فیس بوک