مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-05سياسي

انتقاد سازمان انرژی اتمی از برخی رسانه ها


روابط عمومی سازمان انرژی اتمی در بیانیه ای از موضع برخی رسانه ها انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی در اطلاعیه ای در مورد مطلب منتشر شده در یک سایت خبری داخلی جوابیه ای را منتشر کرد که در زیر می آید: پایگاه خبری-تحلیلی مشرق نیوز، 27 فروردین 1400 با انتشار مطالبی با عنوان سیستم عامل معیوب سازمان انرژی اتمی و خطاهای فاحشِ ویرانگر در نوشتاری که پژواک دهنده صدای رژیم صهیونیستی و دشمنان ایران اسلامی است، آگاهانه و ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن ریخته و نمک بر زخم ایجاد شده توسط دشمنان می پاشد.

درحالیکه پیشرفت های چشمگیر این صنعت در سالروز ملی فناوری هسته ای در 20 فروردین در معرض دید جهانیان قرار گرفت و باعث کینه و حقد دشمنان ایران شد.

دشمن بر اساس خوی همیشگی خود در مقابل پیشرفت های عظیم صنعت هسته ای کشورمان ضربه نه چندان مؤثری زده، در همین حال مشرق نیوز با بزرگنمایی این اتفاق خود را در امتداد راهبرد سیاسی و رسانه ای دشمنان قرار داد.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن از روش های مختلف تروریستی برای مقابله با پیشرفت های کشور و ایجاد تزلزل در روحیه مردم و مسئولین بهره برده و این روش شیوه شناخته شده ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازمان انرژی اتمی از برخی رسانه ها

انتقاد سازمان انرژی اتمی از برخی رسانه ها