مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-05اجتماعي

واکنش های تدریجی مسؤولان آموزش و پرورش به استعفا و برکناری


بعد از انتشار خبر برکناری فاضل نظری از مدیرعاملی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اسفند امسال و تأیید آن در 16 فروردین توسط نظری، امروز مدیرعامل جدید منصوب شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: اسفند سال گذشته بود که شایعه برکناری فاضل نظری از مدیرعاملی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد؛ این شایعه تا فروردین ادامه داشت و به رغم آنکه در رسانه ها هم منتشر شد اما هیچ واکنشی از سوی مسؤولان آموزش و پرورش نداشت.

حتی یکی از مسؤولان آموزش و پرورش در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: هنوز وزارت آموزش و پرورش در حال کار با فاضل نظری است ؛ البته ناگفته نماند که آنها احتمال تغییر نظری را رد نکردند.

  تا آنکه فاضل نظری 16 فروردین در حاشیه آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره تغییرات مدیریتی در این کانون، گفت: باید این سؤال را از اعضای هیأت امنای کانون سؤال کرد اما بخشی از آن خبر که به من مربوط می شود، صحت دارد و شایعه نیست و در هفته پایانی سال 1399 از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما هم ابلاغ شد و قرار بود ظرف یکی دو روز در همان هفته پایانی سال این تغییرات انجام شود که متاسفانه هنوز این اتفاق روی نداده و به روزهای آغاز سال جدید موکول شد و تاکنون هم محقق نشده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های تدریجی مسؤولان آموزش و پرورش به استعفا و برکناری

واکنش های تدریجی مسؤولان آموزش و پرورش به استعفا و برکناری