مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-05پزشكي

شناسایی 5 مورد ابتلا به کرونای آفریقایی در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی پنج مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونای جهش یافته آفریقایی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه 35 مورد مشکوک مبتلا به این ویروس نیز شناسایی شدند که منتظر اعلام نتایج آزمایش آنها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دکتر فاطمه نوروزیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: هر پنج مورد مبتلای قطعی به این ویروس از شهرستان پارسیان در منطقه غرب هرمزگان هستند.

وی با ابراز نگرانی از شیوع بیشتر این ویروس در دیگر مناطق هرمزگان، افزود: متاسفانه یکی از 35 مورد مشکوک به شهرستان بندرعباس و یکی دیگر به شهرستان بندرلنگه تردد داشته است که این موضوع بسیار جای نگرانی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان داشت : در حال شناسایی افرادی هستیم که با این افراد مشکوک و مبتلا در تماس بوده اند ، اما خوشبختانه تاکنون آزمایش کرونای دیگر شهرستان های استان در خصوص ابتلا به ویروس جهش یافته آفریقایی منفی بوده است.

نوروزیان در خصوص آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان، گفت: هم اکنون شهرستان های بندرعباس، خمیر، بستک، قشم، میناب و جاسک در وضعیت قرمز، شهرستان های پارسیان، بندرلنگه و کیش در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5 مورد ابتلا به کرونای آفریقایی در هرمزگان

شناسایی 5 مورد ابتلا به کرونای آفریقایی در هرمزگان