مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-05سياسي

از سفر به کرمانشاه خودداری کنید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از همه افراد خواست با توجه به شرایط شکننده کرونا در استان، از سفر به کرمانشاه در تعطیلات پیش رو خودداری کنند.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تعطیلات پیش روی عید فطر، از همه افراد خواست با توجه به شرایط شکننده کرونا در استان، از سفر به کرمانشاه در تعطیلات پیش رو خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، حسین خوش اقبال در جلسه امروز (15 اردیبهشت) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به وضعیت شکننده کرونا در استان گفت: این احتمال هست که هر آن با اوج گیری دوباره بیماری مواجه شویم، بنابراین همه باید هوشیار بوده و پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنیم.

وی به تعطیلات پیش روی عید فطر اشاره کرد وافزود: در این تعطیلات برخی افراد اقدام به سفر رفتن می کنند که در شرایط فعلی کرونا می تواند بسیار خطرناک باشد.

خوش اقبال گفت: سفر رفتن در این شرایط می تواند موجب اوج گیری دوباره کرونا شود، در همین راستا باید اقدامات لازم برای پیشگیری از این سفرها صورت گیرد.

وی افزود: در همین زمینه همه باید پای کار آمده و رسانه ها و بویژه صدا و سیما در این زمینه حساسیت زایی کرده و درخصوص خطرات این سفرها هشدار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سفر به کرمانشاه خودداری کنید

از سفر به کرمانشاه خودداری کنید