مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-05دانش

دسترسی 20 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد به آموزشیار مسدود شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا کاشفی رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درباره مسدود شدن دسترسی تعدادی از دانشجویان این واحد به سامانه آموزشیار گفت: - رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان تهران درباره مسدود شدن دسترسی دانشجویان به سامانه آموزشیار گفت: دسترسی به این سامانه پس از پرداخت بخشی از شهریه امکانپذیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا کاشفی رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درباره مسدود شدن دسترسی تعدادی از دانشجویان این واحد به سامانه آموزشیار گفت: بدهی این دانشجویان عمدتا مربوط به دو یا سه ترم گذشته است؛ از این رو تصمیم بر این شد که دسترسی حدود 20 درصد دانشجویان به سامانه به صورت موقت مسدود شود تا بدهی آن ها تعیین تکلیف شود.

کاشفی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه غیردولتی است که درآمد های آن از طریق شهریه و درآمد های غیرشهریه ای تامین می شود و بخش گسترده ای از بار آموزش عالی را در سراسر کشور برعهده دارد.

وی گفت: از سوی دیگر دانشگاه آزاد اسلامی دارای رشته های مختلف از جمله رشته های علوم پزشکی و بیمارستانی است که در شرایط کنونی به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به عموم جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 20 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد به آموزشیار مسدود شد

دسترسی 20 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد به آموزشیار مسدود شد