مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-05سياسي

تبیین حکمت الهی در شب های قدر/ ضرورت دعا برای ظهور امام عصر(عج)


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در شب قدر هر امر مهمی بر طبق حکمت الهی تبیین می شود، بر ضرورت دعا در این شب ها برای ظهور امام عصر (عج) تاکید کرد.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در شب قدر هر امر مهمی بر طبق حکمت الهی تبیین می شود، بر ضرورت دعا در این شب ها برای ظهور امام عصر (عج) تاکید کرد.

به گزارش، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهار شنبه در جلسه آموزه هایی از قرآن کریم با اشاره به سوره قدر إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَهِ الْقَدْرِ، وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَهُ الْقَدْرِ، لَیْلَهُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ، تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَهُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ، سَلَامٌ هِیَ حَتَّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ، اظهار داشت: شب قدر، شب بی نظیری است، شبی است که در آن قرآن نازل شده است و عبادت، احیا، راز و نیاز، مناجات و تلاوت قرآن در این شب از هزار ماه هم بهتر است.

در شب قدر هر امر مهمی بر طبق حکمت الهی تبیین می شود وی با بیان اینکه شب قدر، شب بی نظیری است و در آن فرشتگان و روح اعظم نازل می شوند، گفت: شب قدر، شبی سراسر سلامت، خیر، رحمت و برکت است، طاعات و عبادات در این شب سلامت و امنیت را برای مؤمنان در پی دارد، در این شب همه مقدرات یک سال انسان تعیین می شود، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین حکمت الهی در شب های قدر/ ضرورت دعا برای ظهور امام عصر(عج)

تبیین حکمت الهی در شب های قدر/ ضرورت دعا برای ظهور امام عصر(عج)