مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-05سياسي

اجرای کرسی نور در طرح « کاروان قرآنی»/ تمرکز بر تبلیغ چهره به چهره


رییس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری طرح «کاروان قرآنی» و فعالیت گروه های تبلیغی «حضرت حبقوق نبی(ع) و «تبلیغ نوین» در راستای ترویج فرهنگ دینی در تویسرکان خبر داد.

- حجت الاسلام  ناصر حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان شامل دو بخش قرآنی و تبلیغی ـ فرهنگی می شود اظهار کرد: برگزاری کرسی قرآنی در قالب طرح کاروان قرآنی در روستاها و مناطق محروم با کمک خیران موسسه خیریه بی بی نرجس خاتون، کانون قرآنی روستای اشترمل و اداره تبلیغات در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه مدیران و فعالان خانه های قرآنی فعال روستایی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی با حضور در روستاهای مختلف شهرستان ویژه برنامه کرسی تلاوت قرآن کریم را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می کنند افزود: هیئت نرجس خاتون مهمانان این محفل قرآنی را برای افطاری مختصر مهمان سفره اهل بیت(ع) می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از اجرای برنامه جزء خوانی قرآن کریم تاکسی ها خبر داد و گفت: نصب بروشور از آیات قرآنی با مضمون اخلاقی بر تاکسی ها با هدف اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ قرآنی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کرسی نور در طرح « کاروان قرآنی»/ تمرکز بر تبلیغ چهره به چهره

اجرای کرسی نور در طرح « کاروان قرآنی»/ تمرکز بر تبلیغ چهره به چهره