مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-05اقتصادي

پیش بینی جمع آوری 30 میلیارد تومان زکات در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به فعالیت شورای زکات در هزار و 500 روستای استان، گفت: پیش بینی شده امسال 30 میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اهرابی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای زکات استان گیلان با اشاره به اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان امسال در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه 11 میلیارد و 700 میلیون تومان غذای گرم، سبد معیشتی و افطاری ساده توسط کمیته امداد و سپاه در استان گیلان توزیع شده است.

اهرابی به فعالیت شورای ستاد زکات در یک هزار و 500 روستای گیلان اشاره کرد و افزود: پایگاه های مقاومت بسیج در جمع آوری زکات می توانند اثرگذار باشند.

وی با اشاره به جمع آوری 29 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات سال گذشته در گیلان، بیان کرد: سال گذشته 18 میلیارد تومان زکات مستحبی در استان جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، تهیه جهیزیه، درمان، تحصیل و آزادی زندانیان را از موارد هزینه زکات عنوان کرد و گفت: امسال پیش بینی می شود 30 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شود.

توزیع 43 هزار بسته معیشتی همزمان با روز قدس در گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان جاری 44 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان توزیع شده است، اظهار کرد: همزمان با روز قدس تعداد 43 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جمع آوری 30 میلیارد تومان زکات در سال جاری

پیش بینی جمع آوری 30 میلیارد تومان زکات در سال جاری