مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-05ورزشي

100 هزار نیازمند البرزی سر سفره اطعام مهدوی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با اجرای طرح اطعام مهدوی در روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) بیش از 100 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی با هدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه مبارک رمضان است، گفت: به همت 75 مرکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد البرز بیش از 100 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمدی فرد با بیان اینکه طبخ این تعداد غذا هم زمان در سطح شهرستان های استان صورت گرفته است، اظهار کرد: سهم شهرستان کرج 30 هزار پرس غذای گرم بوده است که  توسط 6 مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، زائرین و کارگزاران زیارتی، جامعه فوتبال البرز، نورالشهدا، اصناف و بازاریان و سیدالعابدین طبخ و با همکاری 33 مرکز نیکوکاری بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه این نهاد، تمامی ظرفیت های موجود را در جهت خدمت به محرومان به ویژه در این ماه مبارک بکار بسته است، تصریح کرد: در استان البرز، طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار نیازمند البرزی سر سفره اطعام مهدوی

100 هزار نیازمند البرزی سر سفره اطعام مهدوی