مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-05پزشكي

واکسیوناسیون علیه کرونا در روستاهای فارس مد نظر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خطاب به معاونین دانشگاه گفت: همانگونه که واکسیناسیون سالمندان در شهرها در حال انجام است، این اقدام در روستاها نیز مورد غفلت قرار نگیرد.

- ، دکتر مهرزاد لطفی ظهر چهارشنبه در سیصد و شانزدهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه دستور داد تا همانگونه که واکسیناسیون سالمندان در شهرها در حال انجام است، این اقدام در روستاها نیز مورد غفلت قرار نگیرد.

وی با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون از اولویت های اصلی دستور کار ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه است، عنوان کرد: مجموعه سلامت از تمامی ظرفیت ها و مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی برای پوشش واکسیناسیون در سطح استان، استفاده می کند.

او با تاکید بر استفاده از داشبورد مدیریتی آمار کووید 19 در دانشگاه و پیگیری مسؤولان و مدیران ارشد دانشگاه بر اساس اطلاعات آن، گفت: استفاده از مطالب و اطلاعات این داشبورد را موجب موفقیت خواند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: در این بحران که کارکنان بهداشت و درمان، همچنان ایثارگرانه در حال تلاش، خدمت رسانی و درمان بیماران به ویژه مبتلایان به کووید 19 هستند، وظیفه افراد جامعه این است که برای قدردانی از تلاش آنان، تمامی اصول بهداشتی را رعایت کرده تا شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش شیوع ویروس پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیوناسیون علیه کرونا در روستاهای فارس مد نظر است

واکسیوناسیون علیه کرونا در روستاهای فارس مد نظر است