مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-05اقتصادي

اجرای پروژه تحقیقاتی بررسی اضافه ولتاژهای گذرا در سمنان


دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان از خاتمه پروژه تحقیقاتی «بررسی اضافه ولتاژهای گذرا در شبکه توزیع برق سمنان» خبر داد.

- حسین خسروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از خاتمه پروژه تحقیقاتی بررسی اضافه ولتاژهای گذرا در شبکه توزیع برق سمنان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در سال 98 با توجه به نیاز این شرکت در خصوص شناسایی اثرات اضافه ولتاژهای گذرا در شبکه توزیع برق مطرح و تصویب شده و حدود 18 ماه به طول انجامیده و مورداستفاده بخش بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طراحی و ساخت اینورتر هوشمند تکفاز، ارائه یک رهیافت جدید برای مکان یابی کلیدهای کنترل از راه دور، مدیریت هوشمند مشترکان به منظور کاهش اتلاف های غیرفنی با استفاده از داده کاوی در شرکت توزیع برق سمنان، شناسایی و ارزیابی سناریوهای بحران شرکت توزیع برق استان سمنان و ارزیابی قابلیت اطمینان پاسخ و ارائه الگوی توانمندسازی در حوزه نگهداری و تعمیرات شبکه توزیع برق با تأکید بر رعایت اصول ایمنی، به عنوان پنج پروژه تحقیقاتی جاری در دست اقدام هستند.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان عنوان کرد: سال گذشته یک جلد کتاب تحت عنوان طراحی و برنامه ریزی بهینه شبکه های توزیع برق توسط علیرضا قیومی از کارکنان این شرکت تألیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه تحقیقاتی بررسی اضافه ولتاژهای گذرا در سمنان

اجرای پروژه تحقیقاتی بررسی اضافه ولتاژهای گذرا در سمنان