مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-05سياسي

رونمایی از نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی


با تاکیدات مقام معظم رهبری بر فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ و فرهنگ، سامانه تبلیغ تخصصی (رشد) با هدف ارتقاء سطح فعالیت های تبلیغ تخصصی و تسهیل فعالیت های مبلغان تخصصی ایجاد شد.

- با تاکیدات مقام معظم رهبری بر فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ و فرهنگ، سامانه تبلیغ تخصصی (رشد) با هدف ارتقاء سطح فعالیت های تبلیغ تخصصی و تسهیل فعالیت های مبلغان تخصصی ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، فعالیت و شروع به کار این سامانه بسیار حائز اهمیت بوده و در ارتباط مبلغان با اداره کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی، تسهیل ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد شبکه رشد در این سامانه گفت: یکی از عوامل اصلی توفیق در هر کاری بهره گیری از ظرفیت جمعی و کار تیمی است و لازمه آن آشنایی با ظرفیت همسو و جلب همکاری آنهاست.

در فعالیت فرهنگی و تبلیغی نیز مبلغان با آشنایی و بهره گیری از توان فرهنگی یکدیگر، قطعاً توفیقات و نتایج بهتری به دست خواهند آورد.

مدیر کل تبلیغ تخصصی بیان کرد: شبکه رشد با امکان معرفی کارشناسان تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی و امکان بیان ظرفیت ها، توانمندی ها، دغدغه ها و ایده های ایشان، گامی در راستای شناساندن این ظرفیت هاست و در کنار آن امکان همفکری و بستر مشارکت در فعالیت ها را نیز برای این عزیزان فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی

رونمایی از نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی