مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-05اقتصادي

خدمات ویژه اتاق بازرگانی جمهوری چک به بازرگانان ایرانی


همزمان با کاهش تنش های سیاسی میان ایران و غرب و افق روشن تجارت بین الملل در ایران، اتاق بازرگانی جمهوری چک-خاورمیانه آماده ارائه خدمات به تجار ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک سامان، الدریخ بهونک رییس اتاق بازرگانی جمهوری چک-خاورمیانه و شمال آفریقا با اعلام این مطلب گفت: ما ضمن استقبال از ایجاد فضای تجاری جدید میان ایران و غرب، آماده ارائه خدمات به تجار و بازرگانان ایرانی برای سرعت بخشیدن به فرایند تجارتشان هستیم.

وی همچنین اضافه کرد: کاهش تحریم های آمریکا علیه ایران و افق روشن تجارت بین المللی میان ایران و غرب در حالی است که اتاق بازرگانی جمهوری چک- خاورمیانه و شمال آفریقا حتی در روزهای سخت تحریم نیز در کنار بازرگانان ایرانی باقی ماند و کوشید نقشی در تامین نیازهای بشردوستانه مردم ایران داشته باشد.

الدریخ بهونک رییس اتاق بازرگانی جمهوری چک - خاورمیانه و شمال آفریقا سپس ادامه داد: اتاق بازرگانی چک- خاورمیانه و شمال آفریقا، در سالهای اخیر فعالیت خود را به منظور حمایت مستمر از منافع تجاری و بازرگانی طرفین، گسترش داده و در این سالها با همکاری شرکتهای معروف و به نام در صنایع مختلف از جمله صنایع بهداشتی، غذایی و حوزه های صنعتی توانسته است نقش کلیدی در راستای اهداف تجاری و بازرگانی چک، خاورمیانه و شمال آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ویژه اتاق بازرگانی جمهوری چک به بازرگانان ایرانی

خدمات ویژه اتاق بازرگانی جمهوری چک به بازرگانان ایرانی