مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-05سياسي

خروج 5 شهرستان استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، پنج شهرستان استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

- ایسنا/قزوین معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، پنج شهرستان استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

منوچهر حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، 5 شهرستان استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

شهرستان های آبیک، البرز، بویین زهرا و تاکستان به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داده و شهرستان آوج نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

شهرستان قزوین کماکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی اظهار کرد: تغییر وضعیت رنگ ها، با همکاری مردم و کسبه و نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی رخ داده است؛ بر اساس ارزیابی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، استان قزوین جزو 7 استانی است که بیشترین درصد رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در 24 ساعت گذشته (سه شنبه 14 اردیبهشت 1400)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 576 مبتلا به کووید 19 در استان قزوین شناسایی و 131 نفر نیز در این مدت بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 5 شهرستان استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی

خروج 5 شهرستان استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی